älskade böcker!

har nyss äte gomat! fasen va gott de va. de va bara för att de va "mormors" kyckling. hehe mamma härmade hennes kycklinggryta. åh så jäkla gott! (matfreak). men iaf. har suttit och ritat hela eftermiddagen. jag kan verkligen slappna av när jag sitar. stänger uta allt annat omkring mej typ. hörde inte att melker kom in i mitt rum förut..förrns han sa hej. haha. älskar verkligen att rita..vet bara inte varför jag inte göre så ofta? ska nog börja göra de. blir riktigt avslappnad. iaf jag! ritade en bild som jag tuckte blev helt okej cool. nejmen. den va lite speciell. men jag blev nöjd! hehe. kan visa en bild senare ikv på den!

mina planer för ikv: bara vara hemma. är sliten på nåt vis..tror de blir tidigare kväll ikväll än va de brukar..så de blir nog bra. ska läsa åxå! fick 3 nya böcker av mamma förut! mina favoritböcker. även fast jag har läst dom som bara älskar jag dom! åh. snacka om att man längtar efter kärlek när man har läst dessa böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0