böckerna <3

i jag skypade ju med mina vänner jocke och erik. pratade med jocke ett tag först..sen kom erik in i de hela. solklart! vid kvart i 1 hade jag lovat mamma att gå upp..och de höll ja!

när jag gick upp till sängen la jag mej och läste. jag läste ut hela. gick inte att sluta. så hemsk men ändå sy fyld med kärlek. åh va jag blir fäst i böckerna! läste kanske lite väl sent..men jag kunde seriöst inte dra ögonen från texten.

imorse vaknade jag vid 10..började läsa på tredje och sista boken..läste till klockan va halv 2..nu äre ynka sidor kvar i den. måste spara tills ikv! snacka om att man blir fäst! jag skulle så gärna vilja ha den kärleken som finns i boken. de är nästan de jag tänker på hela tiden nu..kärlek, varför jag inte kan få den när alla andra får. känns lite jobbigt..men jag fortsätter längta och hoppas. för nog må jag hitta den en vacker dag. den ska bli lika fantastisk som i boken. de måste den bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0