datasalen ännu en gång

nu känns de som jag är klar med mitt på so:n! awesome! sanna är på g hon med..men hon had elite saker hemma att renskriva så hon är klar snart hon med! känns skönt..ännu ett mindre bekymmer. resten av dagen ska jag träna på biologin. jag kan de mesta men jag känner att de är lika bra att repetera allt så de verkligen sitter. får ett kalasläge att träna sen! så de känns skönt! plugget igår kunde väl ha gått bättre, men eftersom erik hävdade att man kunde ju faktiskt plugga ysm på skype så gjorde jag de..dum som man var. haha. men gjorde faktiskt lite..så helt omöjligt va de ju inte! men nu ska jag chilla pung med mina vänner jag! ikv blir de träning och sen tror jag att jag ska hälsa på mormor över natten..fast de vet hopn inte om än. hehe. men hejdå!



gillar denhär bilden på mej och bea ja! grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0