en tripp på stada

dålig uppdatering idag! jag vet..men jag har varit på stan hela dagen så ja..

vaknade 11. snoozade lite. hehe. gick upp. funderade på om jag skulle dusha eller inte. till slut hade jag funderat för länge så då skulle jag inte hinna. haha. så jag fixade mej. hade en riktigt dålig hårdag..men de gick bra ändå..sen gick jag till bussen. så kom mallan dit. så for vi in till stan. rätt lugnt ändå! vi hade askult. emma träffade vi åxå! så självkalrt fick hon gå med oss! lilltösan. sen efter ett tag skulle hon hem så de blev det jag och malin igen! skrattade som satan! gjorde massa bus. HAHA dog lite. sen innan de skulle stänga satt vi vid charm och kollade när mallan spelade spel på mobilen sin. hahah fasen va kul de va. pinkade lite i trosan då. heheh ops. a sedan skulle vi ju ta 16.25 bussen hem! men tammefan att vi kollade på fel tabell! HAHHAHAHA så då fick mor min komma och hämta oss. hon ville inte att vi skulle vänta tills 17.15. så ja. hon kom hon. välli snällt morsan! stjärna i kanten till dej! sen a nu har jag ätit lite mat. nu ska jag visa vad jag köpte med mej hem!


blusen som jag har kollat på SÅ många gånger! nu tog jag mej i kragen och betalade till kassörskan! värt ett! så snygg.

assexig bh! HAHA! ashärlig iaf! dock en kupa mindre än jag brukar men kan ju ändå ha den så! trosorna hör inte till men dom köpte jag med! så söta!

ja..de va mitt fynd de! nöjd som attan! blusen vill jag ha varje dag typ. sååååå fin. love it! aja nu ska jag kika lite på datorn! får se vart kvällen tar mej. kanske bara blir en hemmakväll? inte illa pinkat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0