flumm

hemma hos tesse gjorde vi lite stuffs! hehehehhehe. skojsigt. tesse den tösen! vi hade lämnat barnen hos mormor medans vi va där..haha jag gick in med ungarna..och minsann att alice pressede sej fram till mej när hon hörde att de va jag. så sööt <3333 a sen for vi ju till tessan. va där ett tag hämtade barnen igen. myste med brallan en snabbis då med. sen for vi hem. trixade lite. hoohoh. kollade även lite på handbollen och tammefan att sverige vann igen! WIIIIE så nu ärom i semi. grymt. sen efter vare solsidan och nu har jag precis duschat. ska sätta in lite kemi i huvudet med. kommer ha med mej pappret varje lektion imorgon tills de är kemi. rena rama helvetet. haha. men vi ska lösa de. men nu ska jag kila iväg jag. lite flummigt inlägg men de bjöppar jag på!

Kommentarer
Postat av: lina

du är så duktig som pluggar på! hejja dig!

2011-01-23 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0