franck provost

skolan idag va ju som alla andra torsdagar. va väldigt trött idag åxå. haha. sängen va ju gudomligt skön. men kom till slut iväg! sen var de ju skolan. orkar inte berätta. så tråkigt att läsa de varje dag. så jag skriver något som jag blev glad över idag. på konfirmationen körde vi en lek, man skulle kasta ett gosedjur till en person och sedan säga en komplimang..joel kastade till mej och sa: duktig på innebandy! inte trodde jag att jag skulle direkt bli glad av de..men efterdom de är mitt liv så känns de bra att höra sådant. (inte för att skryta alls!)

så nu har jag kommit hem. mamma hade köpt nytt schampoo och balsam till moi. nice de. hahhehehhehahhaheheh. kult att veta lixom. men jag gillar ju att vårda mitt hår och de så de är kul att prova något nytt! nu senast har jag haft TREsemmé elller hur de stavas. nu kör vi på detta!



bilden min ville inte rotera så..ja vad ska jag göra åt de tro? ni läju se vad de är iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0