h&m

home nu. gjorde ett pärlarmband med emma,elin och malin. hehe ni ska få se sen. men jag tror jag ska ta upp de eftersom de blev för stort..så kan jag göra ett nytt som passar :) ska knäppa bildor senare så ska jag lägga ut.

sitter just nu och kollar på h&m både på hemsidan och i nya katalogen. man ba löööv!!!! såg en assnygg klänning där jag bara vill ha. skor med. så sitter här nu och ska hitta lite stuffs så får vi se sen vad mamma går med på och inte ;) haha. en sak jag har bestämt mej för är att lära mej gå i klackar. mitt hopp försvann ju när foten blev som den blev..är lite smårädd att göra den illa igen..men ska träna så får vi se. skulle vara awesome att ha de på avslutningen! jag villlll så nu ska jag pröva! men ska fortsätta kika runt här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0