knas..

ja..allt blev knas igår. så jag va inte så bloggsugen som ni märkte. tur jag har emlan som alltid är först på plats när det gäller bloggning! så hon röck in ist för mej!

men ja. löste sej iaf. som tur va. enormt glad att ni gjorde som ni gjorde. lärde mej något som jag aldrig hade kunnat kommit på själv. så ja..jag älskar mina vänner, grymt mycket.  så nu ska de bli ändringar i allt, så allt blir bra!

inatt låg jag och vred mej alldeles för mycket. behövde släppa allt. så jag gick upp. kollade mej i spegeln och tog fram min snedbena igen! får se hur länge den stannar där. ville bara göra en liiiiten förändring. så jag gjorde ett! men ja. nu ska jag göra mej klar!


GRATTIS CALLE KULA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0