kul med innebandy znork

inge bloggning idag eftersom de va rätt så mkt efter skolan. skulle fixa bankkortet men automaten funkade inte..så vi skjutsade hem tova och gina. for hem, bytte om och fikade..vid 5 vare fotbollsträning gick väl bra. jag och semlan flumma ju på som vanligt. efter de skjutsade vi hem semlis och vi for hem till momma. gjorde mat..åt sen vid halv 8 for vi och hämtade tesse för hon ville kolla på. kom till träningen pratade på med mina b-rudar. jessica och olivia kom för att provträna med oss. skoj de! ännu roligare träning nu. ingen överraskning direkt. gick kalas för mej. va aspepp. och nu är jag hemma. ska duscha och kolla på spanskan..som jag inte börjat med! KALASSS! aja vi hörs


vi hade ju skoj vi


Kommentarer
Postat av: Hny.

Fin blogg :) Vill du vara med och tävla om

att bli veckans blogg? Kommentera på

inlägget som heter "veckans blogg" att du är med

så lottas en vinnare i slutet av veckan!

Följ mig gärna om du gillar min blogg. :)

Kram /hny

2011-01-27 @ 15:30:31
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0