middagen

good morning stalkers!

bloggade aldrig igår..haha hade roligare saker för mej ;) a men nu till middagen!

alla kom dit vid halv 7. vi givk in. hade bokat ett bord så vi alla satt tsm. satt och pratade lite..skrattade ofc! ja hade trevligt haha. sen vick vi menygrejen. valde kebabpizza hehehheheh. asgott. de gjorde mandi och malin med. men ja. haha mandi fick kebabtallrik ist! de va kulT. så vi alla åt. blev äckligt mätt må jag säga..sen bestämde vi oss för att svischa förbi på ica och köpa karra eftersom de va 49:-/kg så vi stack dit. va dock inte sååå godissugen så jag tog bara lite röd/gula döskallar. åh love them. sen knatade vi alla hem till mandi. hade allmänt skoj. satt vid chatroulette. HAHAH de va ju skoj minsann. sen vid kvart i 9 hämtade mor min mej eftersom hon skulle på jobbet sitt. så sen nörda jag mobil och dator ett bra dag. sen sov jag. mys de.

idag. vaknade 11..försöker iaf kliva upp lite tidigare och tidigare nu..måste vända tbx dygnet alltså. shiiiiiit. hehe. aja. nu ska jag chilla pung ett tag! blir en mys dag idag.

a har inge mer att säga så..hörs!



hittade en bild från middagen som jag va med pårååå! sweet görls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0