möss sjuka

här sitter jag..med hello kitty täcke och myser på! håller även på med att renskriva svenska uppsattsen. BORING! men lika bra att få de gjort. imorse va jag helt borta. sängen bara skrek på mej hela tiden. så jag gick upp..väckte robban, la mej igen, vaknade när melker skrek till, plattade håret, la mej igen, vaknade av ett sms, klädde på mej sen åkte jag. va helt fäst vid sängen. ville inte alls åka till skolan. men de gick ju iaf.

fick reda på spanska oförberedda testet. fick VG! rätt bra ändå juu! fick även reda på kemiprovet, som jag trodde skulle gå åt skogen men fick faktiskt G på de. så jag är rätt nöjd ändå. blev även klar med bildmappen idag. helt okej. inte de snyggaste men inte fult heller. sen har dagen flytit på.

hanne har även smittat mej med hennes jäkla mössjuka. (alltså mössa) vill bara ha en asmysig mössa nu. så jag ska fixa de på onsag när jag ska till stan och fixa leg. och busa. haha hua. men nu ska jag plugga!


prupphölda


Kommentarer
Postat av: lina

bra jobbat!!

2011-01-31 @ 17:43:55
Postat av: hanne

ganska ny bild du hittade :D

2011-01-31 @ 18:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0