näsblooood

hemma nu efter träningen. den va väl helt ok! krockade med moa så näsan min ville blöda lite..efter att man tryckt in en papperstuss i näsan blev man kallad kråkan. kult! mats börja..nuu har emlan tagit över de..så nu läman ju bli kallad för kråkan på skolan :) kuligt!

när jag kom hem fick man höra att man skulle till vemdalen! fast inte nurå..utan de blir i slutet på mars..typ den 25 eller vare va. får vara hemma 2-3 dagar efter att jag koommit hem från åre med konf. hehe kulit. så de ser jag fram emot! värsta fina stugan och de. men ja nog om de. vill även utomlands till sommarn! så hoppas de blir de med! hej mamma <3<3<3<3<3<3<3<3<33 heheh. nejmen ja. nu ska jag snacka och plugga OCH heja på sverige i handboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0