pluggdag

efter skolan mötte jag upp gina..hon ville följa med hem så visst fick hon de. sen sa mor min att vi skulle på banken och fixa bankomatkort till mej. väldigt snäll morsan! så nu va de beställt åxå! efter de vare bara hem och plugga..och de gjorde jag i drygt 2 timmar..sen somna jag. hahah. powernap typ. men efter 45 min typ vaknade jag av att någon som hade tråkigt spammade mej med sms :) kuuuult! heheheh. sen kom mormor och dom och åt här. mys de. men gick fort upp för att fortsätta plugga..tänkte jagdå. ist blev de att fixa naglarna..fransk manikyr..men de sket sej ju efter att ha insett att de snart va träning! när kläderna va på va naglarna förstörda :) asglad bidde ja! men ja..åkte på träningen. föräldrarna hade möte medans vi tränade. körde rätt hårt idag vilket va kul och skönt. hoppas de fortsätter så. nu ska jag duscha för mina armhålor luktar bedårande! så vi hörs! hehe



finaste bollen i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0