skrattdag!

denna dag har varit fett med chill assåeh ;) nejmen. ahha. men jag har skrattat mej igenom denna dag mest med erik,sanna,jenny,agnes och emlan. hehe. de va skoj. agnes och jag fick jordens skrattanfall av ingenting. hehe ful vi va! men iaf. de va skoj. sen konf va väl sådär. våran teater va lugnt bäst! haha. malins skratt! bara de gör en fnittrig! haha. a sen nu är jag hemma. idag ska jag börja med min pluggning. känns väl helt okej. ska börja satsa på högre betyg nu. lika brare! så de gör vi. hehe. nu ska jag kolla runt lite här ja. sen blire nog skype =D som vanligt. men de är ju askulT.


han som är så jävla sexig(enligt sej själv alltså)får stå för bilden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0