stackars jocke!

nu har jag nyss tryck i mej lite av mammas ASGODA kycklingwook. ni anar inte hur go den är!?!? sjukt gott. aja..

jag är så enormt sugen att åka utomlands nu..även fast de bara va några månader sen jag kom hem från turkiet..men ändå. skulle inte tacka nej att åka till sommarn igen. de va så himla mysit. plus att jag vill ju använda min nya lila resväska ;) så jädra snygg! så ja. blir att spra pengarna nurå! hahah. sen får vi väl se rå! hoppas kan man alltid!

åh..tkr så synd om jocke. eriks kusin. haha han har brutit lillfingret! HUAAA. haha.


Kommentarer
Postat av: hanne

snyggoooo

2011-01-05 @ 18:05:04
URL: http://hannearnesen.blogg.se/
Postat av: lina

ja vill ju inte på något vis dissa din mamma men alltså jag gjorde kycklingwok igår, kanske den godaste kycklingwoken någonsin.

2011-01-05 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0