hanne och gina!

har inte bloggat så mkt idag eftersom jag har vare med gina och hanne.. men ja iaf skulle ha vaknat 9 idag men ikke. sov till 10 ist. fick rusa upp och ta hand om barnen en stund medans jag städade och fixade mej. sedan vid 11 kom hanne till moi! askul. fast vi gick direkt ut och mötte gina så sen gick vi till sporthallen..kollade på när andré spelade. haha askult! gina spelade typ in halva matchen..hehe medans jag och hanne störde os på en gubbe som skrek hela tin. åh jobbig jävel. käftade emot han lite vi. undra om han hörde eftersom vi sa de rätt högt? äsch de gör inte mej nånting! sen träffade vi elin och malin. pratade lite. kollade färdigt på matchen. slutade 4-4. sen dog vi tre lite åså. HAHAHHAHAHHAH hua stackarn..men ja. sen gick vi hem till mej. gjorde mat..sen åt vi de och satt vid datorn. nu har dom båda åkt hem. ska fixa mat tills imorgon och sen packa eftersom jag sover hos momma. kommer kanske inte blogga så hemskt mkt..men aja. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0