akuten

vilken jobbig kväll på nåt vis..inte att jag va med elin. hon va ju störtskön som vanligt! haha puss på dej! va där till 9 typ sen ringde hanna. så jag blev tvungen att möta na. hövaligen. a sen gick vi till gårn efter en stund..va där ett tag med elin. sen följde hanna med mej hem en snabbis. fixade skype så nu nördar man med hanna och mallan. askult! men ja..kom nyss hem. va med melker på akuten. stackarn. han och ester har ju krupp..så melker kunde knappt andas. hade panik typ. så mamma åkte från jobbet och hämtade oss två. for in fort som fan på akuten och gjorde de vi skulle..så nu hoppas jag att de ska gå bra inatt. så nu vet ni lite..nu ska jag fortsätta skypa hörs hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0