hundutställning i Alfta

Igår klev jag upp 04.45! Hela vägen till Alfta sov jag. I början när vi kom fram blev jag glad, en hel drös med snygga killar! WIIE. Men de varade inte så länge för sedan bidde jag lite trött och sur. Haha, men de gick över när solen kom fram och de blev stekhett! De gick iaf sådär i ringen, domaren tyckte Alice va jättesnäll och fin, men klippningen på benen va tydligen inte bra. Menmen, fick VG iaf men inget CK. Sådant som händer!
Åt sallad och fikade tåra gjorde vi också. Kollade på massa folk som såg roliga ut! Vid 1 for vi hem, sov även i bilen då. Eller jag sov inte direkt. Lyssnade på musik och sjöng med, de gjorde ja! Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0