najs

Blev tyvärr inga bilder idag som jag lovat, kanske kan slingra in några imorgon! Har iaf åkt moppe med Issa,Emilia och Jenny. Dock hände lite olyckor så Emilia och Jenny åkte hem. Hoppas allt gick bra! Issa och jag fortsatte åka iaf! Åkte runt överallt och ingenstans typ. Haha. Men kul hade vi! Va även med Sebbe,Linus,Dennis och Alex igen. Busade lite i Vattjom sedan cyklade killarna och vi tog måpen till thule och satt sen där i typ en och en halv timme och bara pratade. De va kallt men kul! Vid 1 for vi hem. Nu ligger jag i mitt nystädade rum och bara myser. Skall snart släcka eftersom jag ska upp i bra tid imorgon med. NAJS va ordet. Nej nu slocknar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0