Dålig update

Inatt sov jag som en prinsessa! Tack vare Hanne, helt säker på de :D Hihi. Imorse vakna jag av ett sms från momma som va sugen på sällskap på thule. Så fixade till mej lite och drog dit. Kollade på massa matforslag och myste på. Solen va framme idag och de va varmt! Även fast de blåste lite. Menmen, skönt ändå! Gick faktiskt bra för matforslagen! F-0203 vann hela tjoffset dom! Så söta! Vid 4 typ for jag och mormor hem. Jag badade med Melker och hade lite vattenkrig. Sedan åt vi mat, grillat! Nu har Emelie jagat mej lite, hehe, så vi tänkte lira lite boll ikv! Ska försöka se om nå mer folk vill vara med! Tänkte inte köra seriöst alls. Bara massa flams, de som är roligast! Nu ska jag fixa till mej littan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0