agnes är rolig

Jag tog mej en powernap förut, jag va så jäkla trött så ojojoj! Skönt vare. Efter de kom Agnes för att mysa lite. Så vi gungade lite och skrattade! Efter ett tag knatade vi iväg ner mot tjärnen där vi gick runt och stojja på! Lite små mysigt faktiskt. Typ vid halv 12 kom de 3 killar och skulle nattfiska. HAHA. Så vi knatade hem till mej och satt på baksidan och garvade åt nå jävulskt roliga videos som Agnes hade på luren sin! Trodde seriöst att jag skulle dö av skratt! Lite efter 12 for na hem. Vi va båda trötta. Hehe. Så nu har jag återigen gjort min fruktsallad som jag gjorde tidigare idag. Himmelskt go! MMMMMMMM! Imorgon är de kalas. För vem får ni se när jag bloggar nästa gång ;) hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0