allt i sthlm

Måndag: Åkte hemifrån vid 12. Va i Stockholm vid 5 typ. Väldigt drygt att åka dit. Men skönt när vi väl va där! Så vi myste lite med Arne och Christina + hundarna. Sedan åkte vi iväg en sväng för att kika lite. Åkte till Farsta och shoppade smått. Då jag fyndade linnet som jag visat tidigare! Sedan for vi och hälsade på Kickis (Robbans lillasyster) i hennes lilla 2 till lägenhet. Haha sjukt litet men grymt snyggt! Vid 10 for vi hem igen.
Tisdag: Vaknade tiiidigt! Vi va ensamma med Morran och Sally (hundarna). A och C jobbade. Vid halv 1 typ? Skjutsade C oss till Farsta för att vi skulle hoppa på tunnelbanan där till slussen för att sedan åka djurgårdsfärja över till grönan. Va supermys! Va på grönan i cirkus 3 timmar! Hett va de men ändå riktigt härligt! Lite roligt va de att titta på allt folk med. HAHAH, vissa va fina, andra fjortisar och vissa såg ju helt bedrövlig ut! Aja, vid 4 typ så åkte vi båt hem igen. Och när vi gick mot slussen såg jag NICKY STHLM!! Åh han va mkt snyggare i verkligheten än i tv! Hihi! Sedan åkte vi tunnelbana hem igen, så fick C hämta oss i Farsta. Sedan på kvällen kollade jag på Morden i Midsummer med Arne, vilken go prick han  är asså! Haha, sen sov ja!
Onsdag: Vaknade vid 10, åt frulle och allt dedär. Sedan for familjen min till Farsta igen och stor shoppade! Fyndade lite! Va där i kanske 3 timmar, for sedan hem till hundarna! Efter ett tag kom Eveline, Angelica och Adam dit också! Så va lite med dom. Fast låg mest och solade eftersom de va grymt varmt! Men skönt, lite färg fick man ju med! Till middag åt vi flygande jacob vilket var första gången för mej troja! Men grymt gott va de! Anna kom och hämtade Adam med, hon är ju grymt härlig hon å! Inte långt efter maten så for vi hem, mot Sundsvall! Va hemma vid 11. De första jag gjorde va och bajsa! Hihi, nu har jag bara packat upp och ligger nu och bloggar å de. Ska strax lägga upp massa bilder från domhär dagarna med! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0