emil och sanna

Träningen va kul, riktigt kul faktiskt, även fast de va äckligt mkt kusar och skit så överlevde ja! Va rätt många idag med! Hade bra spel och allt, men när jag skulle skjuta på mål va jag på stolpe,ribba och ja allt annat än mål. Så kan de gå! Efter träningen hann jag bara ur duschen så va Sanna och Emil här. Haha, kollade återigen på skräckfilm. De va skoj, Emil röck till några gånger kände ja! HAHAHA, söt. Vid 12 for iaf Sanna hem. Emil han stannade till 1..han som skulle vara hemma redan halv 11. Hahahahahahaha. Men de va lite kul. Pratade mest. Nu har jag ätit. Hehe, va ashungrig så jag tog lite av de som vi grillade förut. Satt ju fint de! Nu skall jag sova. Imorgon blir det EMILIAAA. Jag hurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0