hemma från hudik

IM HOME FROM HUDIK!!!! Åkte vid 7 imorse. Kom fram typ 8. Träffade alla goa människor där och kollade hur dom bodde. Sedan kollade vi på deras match, första för dagen. Dom mötte Bollstanäs tror jag dom hette, och dom vann! 2-1 till oss! Skjutsade tbx dom till skolan och sedan for jag,mormor,Gina och Linnea till DOLLAR!!! Wiiee. Dock hittade jag inget speciellt alls. Men de gjorde mej ingenting! Köpte nagerlack,hårnålar och en filt fatt jag frös! Sedan skjutsade vi dom till den andra skolan där dom skulle äta,så for jag och mormor på donken och år lunch! Hämtade sedan upp dom igen och for och bytte om. Därefter deras andra match som va mot hudik, den blev 0-0 men eftersom vi ledde serien kom vi vidare till A-slutspel! Riktigt bra! Vid typ halv 4 for jag och mormor hem. Jag va dödstrött i bilen, är de än, så jag tror jag tar en powernap nu! Ikv har jag inget planerat. Filmkväll kanske? Aja, de återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0