ingen rubrikis

Varit världens vattenkrig idag på skolan, tror nästan halva högstadiet blev hemskickade. Men de va rätt kul! I slutet av dagen gick klassen emot Martina typ. Alla är less. Får aldrig informationen i tid känns de som. Så de blev lite kaos. Efter skolan cyklade jag hem, snyggade till mej lite och gick till bussen. Åkte in till stan. Träffa Tova och Berra. Sedan lalla jag och Tova runt och shoppade! Tror vi va på typ 2 affärer? Haha! Hittade lite iaf! Tova med. Den dumpäran! Love u! Sedan åt vi på donken. Vidare till ån för att träffa Berra and the gang! Hehe, men satt där och knäppte lite kort. Sedan kom jag på att jag måste hem, så jag och Tova SPRANG till bussen. Haha dog typ. Men jag hann den iaf. Såg MASSA studenter på vägen hem. Åh det ser så sjukt kul ut! Längtar tills jag också tar den! Såg riktigt skoj ut! Nu ska jag alldeles snart på träning i Lucksta! Innebandy. WIIIIE!
HAHA kolla min mun..Precis när Berra skulle knäppa fastnade jag inne i munnen. Satan va ont de gjorde,därav snyggtruten!
Köpte dehär:
*svarta likadana shorts från hm
*vita cykelbyxor-cubus
*väska-hm
SOM JAG HAR VÄNTAT!!! Har kollat på dendär väskan aslänge! Verkligen aslänge, den har kostat närmade 400 kr. Nu 150 BARA!!!! Jag ba slet tag i den! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0