sk "klassens dag"

Jadu..Imorse vid 8 ringde erik och väckte mej. Han trodde vi skulle börja 8, men började egentligen 9. Så efter de klev jag upp. Såg hur pissigt vädret var. Kände direkt att dagen inte kommer bli lyckad. Alls. Så kom till skolan. Skulle se film. "Due Date" Såg typ bara första 20, sen somnade jag och Wille. Så bra va filmen. Enligt oss. När filmen va slut åt vi lunch. Sen skulle vi egentligen ha vare på rännö och bada, men de regnar som tusan. Så vi fick gå hem. Jag,Otti,Sanna,LH och Malin gick hem! Eller malin cyklade men a. Blev dyngsur. Nu är jag hemma. Tog en varm dusch och ligger nu i sängen och ska nog ladda hem en film, eller sova. Svårt val! Ikväll har vi träning, vill INTE att den ska bli inställd pga regnet. Vill träna i de. Ashärligt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0