skön dag!

Vädret är bäst, därav ingen bloggning. Men nu skall jag berätta ALLT! Imorse for jag och mamma på tandregleringen och bytte tråd och spände. Sedan for vi på ica kvantum och handlade lite. sedan köpte vi typ frukost. Va ashungrig! Sedan for jag till skolan. Städade snabbt ur skåpet och lämnade in nyckeln. Sedan hade vi inget att göra så Henke gick på ica och köpte lite gosaker till oss. Så vi knatade till rännö, och de va inte bara vi. Det va några andra också. Vissa badade, eller ja nästan alla. Med kläderna på. Själv blev jag islängd med allt på av Linus. Puss. Så då fortsatte man bara att bada. Gick upp, tillbaka till skolan, fortsatte med vattenkrig, 9:orna hade mjölk i sina vattenpistoler. Luktade surmjölk. Rektorn blev blöt och hade samtal med oss som hade vattenkrig. Gick till IP, fick välja mellan brännboll eller bada på rännö. Blev solklart rännö för min och många andras del. Badade på som bara den. Bränd som fan blev jag också. Stannade där till tre ungefär. Sedan ville jag hem och dricka/äta. Solade lite mer, dampade med Melker. Åt mat, duschade, sen kom Malin. Cyklade runt bara. Busade. Badade igen. Träffa tjejerna. Busade med dom. Cyklade mer och vid halv 10 va jag hemma. Riktigt skön dag må jag säga! Love it!
posarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0