slarv inlägg

Emil är död, så han va vi inte med. Tyvärr! Sanna kom iaf till mej halv 2 typ? Gick ut, typ till byn en stund satt och pratade och skrattade! Sedan gick vi till rännö och satte oss. Då kom Amanda Qvarfort dit med massa ungar. Sen hörde vi VÄRLDENS smäll. Så vi gick upp till dannes och kollade. Då äre en bil som är helt mos, en hästtransport upp och ner typ och massa människor och hästar. Alltså har de blivit en krock av något slag. Hästarna kom ut oskadda iaf, men de va hemskt ändå. Sen kom polisen och allt. Styrde upp trafiken och pratade med dom inblandande. Sedan gick vi hem. Melker va jobbig så jag fick damp på han, skek och slogs gjorde vi. HAHHA. Sen började han med nåt vattenkrig. Sprutade på oss först, så jag blev mer förbannad, sen på Robban, då spruta Robban ner hela melker så han börja grina HAHAHHAHA KLOCKRENT! Efter ett tag hade jag och Sanna vattenkrig, bara vi två. De va askul, sen cykla hon hem. Hehe, nu väntar jag på maaaat, grillat <3<3<3<3 mmmm. Sen träning! Sen Sanna! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0