u make me happy

Emilia bad mej blogga, om vad vet jag inte, eftersom jag inte har något på ♥. Tänker nog vara hemma ikv, om inte någon vill hitta på något! Annars ska jag nog knäppa egopikks. Det är iaf underbart roligt, att se hur man blir, fin,ful,halvsnygg,bedrövlig eller vad man nu blir. Sedan ta dom bilder man blir nöjd med och förbättra dom ännu mer. Att sedan få höra hur fin bilderna blev, ja de sätts på självförtroendet de! Sen ska jag nog sitta och busa med folk, de är roligt de med. Ja, de blir nog min kväll de. Om inte något annat dyker upp..
Sen en annan sak: Varför bor alla snälla, goa killar långt ifrån en? Eller ja, nästan alla. Kan dom inte bara komma hit? Jäla skitsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0