Hanne och Emilia!

Igår va ju jag som sagt med Hanne! Hon kom till mej vid typ..12? Va länge sen jag va med henne! Men de va faktiskt kul och mysigt! Även fast vi inte gjorde så hemskt mkt. Vi bara va. Mamma bjöd på lunch också. Egen sallad på ica! Sjuuuuukt gott! Kommer jag frossa i sommar vet jag redan nu i förväg! Sedan va vi och köpte godis också. Förneklans gott de med! Ja, vi hade iaf kul vi! Senare mot kvällen ville Emilia joina oss. Så hon kom. Drog typ direkt till Thule för grabbarna hade match. Där träffade vi lite folk. Så Fredrik och Frida satt med oss. En stund efter kom Tesse också. Hanna va även där. Men hon satt med Johanna Hållander och Henke. Men de va lite småkul faktiskt! Matchen va kul den med, för killarna tjaffsade/va stygg med varann typ hela andra halvlek! Och i slutet gick en svart ene och klappade till Alle rakt på kinden typ. Fy i helvete va elakt. Då fick jag typ damp. Och domarn gjorde inget förutom att säga till han. Stört! Aja. Sedan gick vi hem, F och F följde med dom också. Haha. Sedan skulle hanneluren hem, så vi väntade med henne! Sedan knatade jag och Emilia till preem och köpte chirre, eftersom vi bestämt att hon skulle sova hos mej! Väl hemma låg vi ute på studsmattan med täcke,kuddar,datorn,chirre och massa annat! Asmysigt faktiskt. Låg nog där i en och en halv timme! Sedan gick vi in och kollade på A Walk To Remember. Jag va trött så jag slumra till en snabbis. Men Emilia väckte mej efter typ 3 min. Sen va jag vaken resten av filmen. Och då..ja..vi va på vääärsta bushumöret efter de! Sjukt va vi fnissade. Askul! Skrattade så jag grinade! Sedan efter ett tag blev vi trött..så vi somna. typ vid 3! Imorse vaknade vi 1. Åt frukost och de. Sedan kom Åsa med en sak till mej, ska visa er snart! Och sedan for Emilia hem en snabbis! Ska vara med henne hela dagen idag med! Asmys! Men nu ska ni få se bilder, för jag har skrivit rätt mkt nu..
Fick nya converse från typ Turkiet eller va de va! Sjukt snyggt med marinblått! Tack mamma <3

Kommentarer
Postat av: hanne

snygg tjej hon som äter pengar ;)

2011-06-17 @ 18:58:48
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0