igår kväll

Igår kväll skulle vi vara ett gäng och grilla på ängomstjärn va de tänkt! Men när några av oss kom dit blev vi hotad med att polisen skulle komma om vi inte gick därifrån?!? Gubbe!!!! Så vi satte oss på grillplatsen vid mej ist. Började grilla och allt! Sedan kommer en kille och bara kollar av så att någon av oss bodde här, och jag gjorde ju de så han sa att de va lurre! Han va iaf jättesnäll och trevlig! Så vi fortsatte med vårat, hade skoj och så. När klockan närmar sej typ 9, halv 10? Då stack vi alla till rännö för killarna ville bada. När vi kommer dit är blire massa knas med en brygga. Så Linns mamma är på oss och säger att vi ska dra upp den?!? Så killarna fixade de, sedan satte vi oss på en bänk och bara pratade! Fast jag och Linus satt på en sten och snackade, haha. Va där kanske till halv 11, 11? Sedan for alla hem. Några hade stuckit innan åxå. Så jag,Agnes och Issa gick hem. Issa till sej och Agnes hem till mej. Sen satt vi bara och pratade, hur härligt som helst va de! Tiden bara flödade på, så vips så va klockan halv 2? Hehe, så Agnes for hem då. Jag satt vid datorn och pratade med lite roligt folk, sedan tuppade jag av! De va min hyfsat lyckad kväll!
oj så rolig, kan fasen inte vara seriös på kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0