sämst dag

Idag har det inte varit min bästa dag, alls! Vad det handlar om går jag inte in på. Duktigt less blev jag ju iaf! Som tur va hade jag ju träning, stog att de skulle vara fys, men det blev mer boxning igen, men de är jättekul faktiskt! Vi va 6 st idag. Men de gjorde inget. Va inne på Rude skola och körde. Gick galant. Va med Jessica igen. Alltid lika trevligt! Som tur va glömde jag bort vad som hände innan så jag blev gladare, rätt mkt gladare! Kom på andra tankar lixom. Efter träningen kom jag hem och gjorde hk grejen som jag missat. Så nu är de gjort! Nu ska jag sova, ska bara leta fram några kläder. Sen så!
BTW! Mamma kom hem med en ny studsmatta idag! Den gamla va så sliten och trasig! Denhär va mkt finare och bättre! Lite hård, men mjuknar nog till sej! Kommer även lite andra bilder!
gomaten igår!
nytt soff-fodral, hade ju beige förut, nu svart!
nymattan! + min söta mor!
HA! dom här tre ungarna hade kul med en skottkärra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0