ALICE <3<3<3<3<3

Efter maten for vi till mormor, supermys! Alice blev helt till sej när vi kom, lillsötan min! Sedan har vi bara myst på då jag va där, va som att hon skulle ta igen allt mys vi missat! SÅ GOSIG!! Min lillbebis, gud va jag älskar na! Medans vi mös så pratade jag och mormor om allt mellan himmel och jord, som vi brukar ! Hehe jag bara älskar att vara där, bland de mysigaste ställena man kan vara på!
Men iaf. Har precis fixat så jag kan logga in på swedbank igen, hade ju en bra summa där ;) hohoohoh, ska vara rädd om den känner jag, är ju faktiskt bara 2 veckor kvar tills cupen! WIIIE.
Sitter och kollar på kläder..tänkte kika efter en avslutningsklänning redan nu..finns ju så fina! Men aja. ska kika vidare! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0