älska vädret!

hej å hå.
idag vaknade jag kl 11 vilket va schöönt! sen låg jag bara och myste i sängen min. gick upp åt frulle. har plockat ihop PYTTE lite på rummet. men de är iaf något. väntar med storstädningen tills på fredag eller lördag =D sen nu har jag precis duschat. myspys. strålande väder även idag. åh va glad jag blir! vaknar alltid glad när solen skiner. love it. förut ringde min söta mormor och frågade vad jag önskade mej? alltså..ja de är dösvårt. för jag vill mest att folk kommer och grattar mej. men visst jag önskar mej min lilla minidator, presentkort och pengar. de är lixom de. så vi får se.
vad väntas idag? jo jag ska förmodligen mysa med emilia eftersom hanne inte kunde idag. så ja. vi lär inte göra annat än mysa vi! åh va jag har längtat efter na. min stortönt ♥
aja. nu ska jag göra mej lite schnögg!
hejs
snart är det min tur! ja..inte att fylla 3 råh..men ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0