bajsa

igår kväll somnade jag vid 10. jag va dööötrött! kom ihåg att mamma kom in och sa nåt och stängde av tv:n. sen sov jag som bara den.
imorse vaknade jag ÅTTAA!!!! av att sanna skicka sms. haha puckot mitt <3 men jag somnade sedan om och sov typ till 11. fast ester kom ju upp ett antal gånger. menmen. så nu är jag på benen. idag vet jag inte va jag ska göra, förutom ikv. då ska jag och hanna leka!!!! skojsigt. få se vad vi hittar på. läju bli helknas med dedär cp:t. aja. nu måste jag BAJSAA!!!!

a kanske inte så..men hahahhhahah


Kommentarer
Postat av: sanna

oj råka ja väcka dej nä ja smsa -.- var ju inte meningen ;))

2011-03-08 @ 18:44:34
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0