DM träningen avklarad

Nu är jag hemma! Åkte till issa runt 5, myste lite med henne. Haha vi satt och typ hyperventilerade. Så nervös va vi! Sedan for vi och plockade upp Jenny! På väg in till stan dunkade vi musik så ojojoj! Man blev ju smått peppad utav de! Haha askul! Väl på plats fick vi fylla i papper, så dom kunde se lite om oss! sedan började våran 2,5 timmars träning! Va riktigt jobbigt med ruskigt kul! Kände faktiskt rätt många där. Så de va ju bra. Melina va ju lite rolig hon. Haha pucko. Men vi körde lite nya övningar som man verkligen fick tänka till lite innan man slog passningen. Vi la även märke till massa saker som vi måste träna på hemma i vårat lag! Så jag tror vi snappade upp 6 saker? Haha. Men de va skoj! Och jobbigt. Och nu undrar nog ni hur jag tyckte det gick för mej? Jorå. De gick nog rätt bra..Fast jag är inte helt hundra på att jag kommer vidare. Men man kan ju alltid hoppas! Fick iaf beröm för mitt skott..Så de va ju bra. Men på Peter lät de som att dom tyckte att vi va duktiga! Så ja. vi får hoppas! men nu ska jag vila och se BB. Så vi hörs imorgon innan jag far till Åre!  hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0