en dag avklarad

Igår kväll va jag allt annat än glad. Så jag och Emelie tog oss en promenad. Lättade lite faktiskt, tills jag kom hem igen. Fy satan va less jag va!
Idag va de första praodagen, gick bra ändå, va supertrött fast jag la mej i tid igår? Menmen vi va ute lite,inne och lekte osv. Ester blev superledsen när jag skulle gå och äta, hua. Fick gråten i halsen när jag såg hur ledsen hon blev. Men de gick bra ändå, jag smet iväg. Sedan ringde mor min och sa att hon måste hämta oss kvart över 12 ist för 2. SKÖNT! Så vi for och lämnade in bilen våran eftersom att de lät konstigt, under tiden dom kikade på bilen fixade jag min mobil eftersom att den inte har funkat under hela dan? Kunde varken skicka eller ta emot sms, plus att den va totalt seg. Så trixade med den, nu funkar den som den ska! Sedan for vi hem, i en lånebil -.- Aja. Ska mysa ikv bara. Vet inte vad jag mer kan skriva. Hörs ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0