glad är jag idag

tog mig en härlig dusch. så nu är man asmysig. hiho. sitter och väntar på att uret ska bli runt 6, så jag kan få vara med hanna. OCH köpa godis. hihihiihih.
känner att jag är sugen på att åka på konf. lägret nu. fast jag känner mej osäker på när vi ska åka slalom. ahha jag är riktigt dålig på de. fast blir bättre efter några åk. men med tanke på att vi har killarna och vissa tjejer + AMANDA. mm ni fattar. känns asbra. haha. så jag hoppas på att de blir mycket sol. då ska jag sola fejset. haha. men de kommer nog bli bra. sen åker ju jag till fjällen med familjen och farmor/farfar/kickis. mys
OCH SNART FYLLER JAG ÅÅÅÅR!!!! bara 8 dagas kvar!!! jag längtar asmkt. jag hoppas mest att jag får en bra dag+ minidatorn <3<3<3<3<3<3. bara att komma och fika. hiho. kul med kalas!
ASSSPEPPPP. (heheheh älskar bilden) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0