hejhej träningsvärk

Hemma efter en sjuhelvetes jobbig träning! Sanna, Emelies syrra höll i en styrka och konditions träning med oss. Jag dog. Men va faktiskt lite roligt. Men efter att vi hade kört 90 grader fick jag så fruktansvärt ont i huvudet, berodde nog på att jag tog i som satan då jag satt i 90 grader. Så ska ta en ipren innan jag hoppar i duschen. Sedan ska jag mysa ner mej i sängen med min älskade dator och tv. Tänkte även välkomna träningsvärken som jag känner på mig ska komma. Mysigt de. Ingen läxa som jag måste skynda mej med heller. Azum! Men nu ska jag ner och duscha.
Lovar att jag ska fixa lite mer bilder imorgon så jag har något att bjuda på! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0