lite bilder

Ooff vilken dag! Väldigt mysig. Mormor och dom åt hät, vi grillade hamburgare, åh asgott! Men som sagt. Har haft det superbra idag! De jag fick va:
*dator
*pengar
*presentkort
*guldhalsband
*örhängen
*underställ xD
*halsband
Typ de! Men nog är jag nöjd! Nu kommer lite bilder på fikat. Haha hann inte knäppa nå mer eftersom tova skulle låna hem min kamera ett tag!
Bakade denhär förut. Dööögod!
supergod cheesecake med vit chokladmousse och hallon!
Hyffsat nöjd tjej!
Där va lite bilder! nu ska jag snart se Big Brother, sen blir de nog datorn ett tag. hihihiihihihhiih. Imorgon ska jag te stan med min söta vän Sanna! Supermys!

Kommentarer
Postat av: tesssetussss

åååååååååh! sötester! :'))

2011-03-14 @ 23:05:59
URL: http://elsatheresee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0