lov

mitt fysikprov idag hade jag velat...ja jag vet inte vad. gick verkligen inte bra. haha. menmen. däremot gick bildläxan kalas. så de va ju skönt. annars har de vare som vanligt. idrotten gick väl sådär. erik den jäveln. när vi lekte och väntade på lennart kommer han med världens jävla hockytackling mot mej. så jag låg på golvet ja. mys. världens sår på vänsterknät nu. stor buld. tack bajserik. hahah. usch va fult :D menmen. nu är jag hemma, har snart träning..eller den är 6 men aja. de är snart de :D sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. nu äre ju lov så kom med ideer!!!!!!!! men ska kanske ut och göra nå ikv? vill inte vara hemma iaf =D hiho. aja nu ska jag mysa med elsa maräng!
ja farfar va ju söt där bak han med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0