mysdag

for ju te emilia förut. mys de! vi låg bara i sängen och fnissa lite, plus att vi såg på griiiiis! mys de med. va där typ till 7. sen for jag hem och åt. käkade en semla. äckligt mätt efter de vill jag lova. sen låg jag hemma bara och myste lite. sen vid 9 vaknade emelie till och ville att jag skulle komma en stund och busa mäna. snäll som man är kvistade men dit och myste på hemma hos henne med. de va ju skoj. höll på att dö lite då och då. hon kommer på så fula saker så ojojoj! haha pökko. men nu är jag iaf hemma! ska hoppa i lådan snart för imorgon ska jag vara med emilia och agnes! vi skjuter upp min och sannas grej ett tag. så vi tar de en annan dag! hihi. men nu ska jag hoppa i lådan. pössn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0