pluggis

inatt sov jag inte bra..melker är sjuk. hua stackarn. så va ju smått trött imorse. men jag kom upp iaf! körde på flätor i luggen idag. fick rätt många komplimanger för de. glad jag blev :) hihi. men annars har skolan varit riktigt rolig idag! jag va glad. då blev allt så himmmmmmla kung! sen att jag gjorde bort mej ett x antal gånger skiter jag i :) lite måste man ju bju på sej själv ;) hiho. så ja..om dagen blir lika bra imorgon så vill jag nästan vara på skolan och umgås med alla. så kul, visst sannis? efter skolan va de konf. fick prova "klänningarna" som vi ska ha då vi har konfen. sen va de bara vanligt. info om lägret osv. ena gruppen åker ju imorgon. själv får vi vänta ett tag till. men de gör ju inget.
mamma sa förut att jag har fått tid hos tandregleringen eller va de heter. nervös tjej. haha nejmen jag vet inte va dom ska göra. så vi får se. men nu måste jag plugga..

*fysik
*bild
*idrott

Kommentarer
Postat av: sanna

men självklart att de kommer bli sjukt mycke busimorron!!! älskar dej bevsits <3

2011-03-03 @ 19:19:51
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0