rolig dag!

Nu är jag hemma efter dag på skolan. Hade dans först av allt, va inte så superkul eftersom nästan inga killar dansade, kul. Nej. Sen gjorde vi typ bara samma sak hela tiden. Roligast va ju när de va valfri dans. Då jävlar körde jag och semlan på minsann. Hua va vi skakade loss. Sen tog vi oss en mysig " bugg " fast jag menade ju tryckare. Sedan hade vi hk. Grymt roligt hade vi. Malin tappade stekspaden 3 gånger om på ungefär samma ställe. Riktigt skoj! Busade även med Emil som vi alltid gör. Men idag var de extra kul. Tror Eva bidde lite less på oss. Menmen. Sedan flöt de på som vanligt. Blev väldigt mycket skratt idag, konstigt? Sanna? ;) Haha
Tack töntsanna fatt du är den du är! Många pussar på dej minsann!
Om ett tag är de träning, så jag bloggar förmodligen mer efter den!

Kommentarer
Postat av: sanna

tur att då fortfarande älskar mej efter de dära lilla smset jag råka skicka ;D

2011-03-15 @ 22:20:39
URL: http://sannawassbrink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0