slalom

hallådär!
imorse skickade mamma sms och sa att jag skulle vakna och städa rummet. haha. så jag gjorde de lite snabbt. sen packade vi in slalomgrejerna och for te sidsjön, jag och mamma! strålande väder var de ju med. så vi for dit och åkte lite. va inte där så länge. blev drygt en timme. sen hade vi ont i fötterna. haha. jag va inte sådär superbra ja inte. fast lite berodde på att de va isigt i backen så jag gled som bara den ja. menmen. blir nog bättre sen! blev även förvånad hur grymt duktig mamma va på att åka! hualigen. menmen. sen for vi hem och gick på promenad med ester. supermysigt! när vi kom hem slängde jag mej i sängen typ. gud va skönt de va! men inte långt efter skriker mor min på mej haha. men då fick jag en till munkis. LILA <3<3<3 de är ju tjusigt de. hiho. ikv vet jag inte alls vad jag ska göra? får se vad de blir!
imorron ska jag till tandläkaren i stan. KUUUL. tandläkarfobi



glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0