stan med cp:t


spanskaprovet gick skit! usch. förstod ingenting. men jag va inte ensam om de. så får se hur degår. efter skolan kom tova till skolan och hämtade mej. sen tog vi bussen in till stan. haha. kikade runt lite först. hittade nada. ahah. sen va tojva kissnödig så vi gick på shotta. hahaha askul. ja hua. sen gick vi och åt on donka. cheese och äppelpaj. mumma. hiho. satt där ett bra tag. såg en massa people. kult. sen gick vi och kollade lite mer. sen kom fredrik berglund och va med oss. supersöt. men va inte kvar så länge efter att han kom. så vi alla tre for hem. hade supermysigt på stan iaf, dock inget inköp. men de gör inte mej nånting. de fixar vi sen efter att jag har fyllt år :) men nu ska jag iaf plugga lite fysik som jag inte har börjat med. känns super. menmen. hårdplugg nurå. sen vid 8 blir de flårbal <3<3<3<3 hane bäst flodhäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0