LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg

Nu är jag hemma efter en grymt rolig helg med konfen! Kom till Hållandsgården på fredagkväll vid 10. Vi började trixa lite på våra rum osv. Supermys! Sedan umgicks vi med alla. Åt lite kvällsfika. 00.00 skulle vi sova.
Lördag: Dom kom och väckte oss 07.30 med filmkamera. Superkul. Fast ne. Haha. Kom inte ihåg om vi va i den lilla kyrkan vid gården på morgonen eller kvällen..? Men de kvittar! Åkte iaf till Edsåsdalen! Supermysigt litet slalomställe. Dock åkte inte jag slalom den dagen utan och och några andra åkte madrass. Fick iaf åka typ en snövässla? De va askul. Vi åkte uåå i slalombacken och hämtade upp alla dom som åkte slalom eftersom att dom skulle tolka efter oss. De blev allt kallare ju högre upp på fjället vi kom. men de va mysigt. Sen vi som skulle gå ner gjorde lite bus (A) Hoho. Sedan åkte vi hem vid 4! Hade mys hemma på Hållandsgården.
Söndag: Dom väckte oss 07.30. Lagomt trött. Åt frulls osv. Sedan tror jag att vi hade fritt några timmar. Hahah koll här! Men vi for iaf till Åres lilla kyrka. supersöt! Va även där med Selångers konf. Haha. Efter våran gudstjänst där hade dom en överraskning åt oss så dom stannade till i Åres chokladfabrik! De va ju askalas! passade på att köpa en present till mamma där. Hon fick en kaffetryffel! For sedan hem till Hålland och hade snöskulpturstävling där på gården. Alla va verkligen superduktig så alla vann. Ofc! Fick en hårkliare. HAHA, hade en hemma redan. Men blev lika glad för de! När vi tävlat klart solade vi lite och myste på. Bastade också. ASVARMT! men skönt! Efter att vi bastat åt vi middag. Efter vi ätit hade konf ledarna lekar med oss. HAHAHAHAHHAHAH säger jag bara :) Lite senare, runt 8 for vi någonstans ute i skogen till en liten "minituna" kyrka och hade en liten gudstjänst och tog nattvarden. Efter de stog vi ute och grillade korv och busade. For sedan hem och sov.
Måndag. Dom väckte oss samma tid. Med kamrean. Hade andakt i kyrkan på gården. Gick in och städade/packade ihop. Vid 10 for vi till Åre. Började åka med Elin,Amanda,Moa,Albertina och Otti. Gick rätt bra i början. Är alltså total sämst på slalom så alla vet!!!! Sedan åkte vi sittlift upp och skulle sedan åka en röd backe. Jag dog. Seriöst, fick världens panik när jag såg nerförsbacken. Allt bara snurra till. Va helt hyper. Haha. Så jag käftade emot stackars Amanda som satan ja. Haha. Så jag traskade nerför hela jävla äckelbacken i pjäxor. Måste ju ha skapat Åres värsta historia nuja. Men aja. När jag kom ner kom Niclas och hjälpte mej. Mådde inte speciellt bra efter dedär vill jag lova (tönt jag är men a). Han tvingade mej upp till samma ställe..Men han visste vart den blåa backen va..När vi tjejer va uppe åkte vi bara åt andra hållet..Så jag och niclas åkte i den blåa backen. Allt gick bra tills vi skulle åka förbi några norskar..då körde ena killen rakt in i mej så jag volta några gånger ja. Skoj??? Nej. Haha, slog i knät lite..Men han sa förlåt och de iaf. Sedan gick allt bra. Satt i värmestugan ett tag med ledarna, sedan tog Marika mäme ut och åkte lite i lättare backar! Mina skidor gick sönder också, så jag lämnade in dom på lagning hos en assöt kille! haha. Vid 3 for vi hem. Nu är jag dödstrött.........Måste plugga. Bilder kommer nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0