kul kväll

nu är jag hemma. jesus va kul jag har haft! va först på ica. köpte karra. sen gick vi hem te hanna. eller jag gled för de mesta. usch va halt de va överallt! hanna drog mej. kult! hiho. men när vi kom hem te henne så käka vi snask och satt vid datorn och dryga. men de va skoj. hehe. vi satt nog inne typ en timme eller nåt. sen gick vi ut igen. träffade hökarna :D alltså emil,jens,wille,davve och joel. så vi va med dom ett tag. sen träffa jag johanna en snabbis. sen bestämde vi oss för att dra hem till wille för han va ändå ensam. haha. de va kul. assöt liten katt hade han med. åh. men hua va rädd den va. men assöt! sen vid 10 kom mormin och hämtade oss för hanna hade match imorgon så jag for he jag med. vågade inte vara kvar ensam. haha. så nu är jag hemma. ska snart sova troja. dötrött :D imorgon får jag se vad som händer. aja. nu ska jag sova typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0