dåligt med bloggning

Kommer inte bli nå mycket bloggning denhär veckan, fullt upp typ! Så de kommer när de kommer!
Har iaf haft en riktigt rolig dag. Fasen va skoj! På matten jobbade jag på som zätan! Kanon de. Sen engelskan jobbade jag också bra, men jag hade även döroligt med Sanni och Wille. HAHAHAHHAHA jag dör va snygg jag är ibland! Sedan på hk:n var de ju lika kul som de nästan alltid är! Skulle göra risotto, rätt gott faktiskt! Med de är folket där som gör att de blir så ortoligt roligt och bra stämning! Tog lite tid för mej och Sanni, så vi va kvar sist med Emil,Jonas,Anders och Lukas. HAHAHHAHA jag skratta så jag hade ont i magen min! Folk satt bröd i halsen och vi hade matkrig. Ni kommer aldrig ana hur kul de va! Sedan slutade vi, så jag gick hem med Sanni. Nu har jag varit hemma i flera timmar, har gjort klart engelskan,spanskan och tränar nu pålite konftjoffs. Ska även göra klart bildanalysen. Ska även fölla med mormor på fotbollen sen. Sällskapssjuk lilltanta min! Så jag följer med och kikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0