dåligt med inlägg

Förlåt att jag inte bloggat idag, men först var det skolan, alla åkte typ hem när vi skulle ha sista lektionen..utom jag erik och 2 tjejer från 9:an. HAHA Lol. Direkt efter skolan for jag och min familj till stan och birsta för att fixa lite inför helgen. Fick med mej 2 par dojjor hem! Dock märkte jag att ena skon va trasig? så ska fixa de imorgon. Åt på max hela familjen idag med. Tjockt är gott. Efter den trevliga trippen for jag hem, tvättade året och fixade mej. Sedan hämtade vi Erik och for till kyrkan för att knäppa kort. Usch. Får se hur de bidde. På de enskilda korten skämdes jag lite. Fotografen ville att jag skulle flina med tänder. Dock inte jag. Han ba: Men jo, du har säkert jättefina tänder! Så jag sa att jag hade tandställning och ville inte. Haha elak jag kände mej, men jag ville verkligen inte visa. Så min vilja gick igenom! Efter korttagningen gick jag,Malin,Erik och Julius hem. HAHAHAH satan i gatan va kul vi hade. Julle fyndade en fotboll vid kyrkan som han sedan lullade runt med rätt länge. Sköt även ner bollen i en hage som han sedan sprang och hämtade, kul bara att de va en ryttare med där. AHAHHAAHHAHAHHA så fult! Malin förjde med mej hem, så vi busade lite, gick till preem, köpte chirre och dricka.Gick till torget och mumsade. Busade på ba. Sedan gick vi hem till mej och värmde oss. Malin började dryga med alla -.- HAHAH men vi garvade ju åt de iaf! Vid 12 for ungen hem. Nu ligger jag här och myser på. Ska snart sova, kyrkan imorgon med. 1-3. Övning. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0